wtorek, 2 sierpnia 2011

Nominacja:)

Dziękuję Jo z A tak się bawimy za nominację:)

 
Zasady:
 
1. Wkleić link blogera, który przyznał nagrodę i ładnie podziękować :)
2. Skopiować i wkleić logo do swojego bloga.
3. Napisać o sobie 7 rzeczy
4. Nominować 16 innych blogerów (oprócz tego, który nominował nas)
5. Wystawić im komentarz informujący o nagrodzie i nominacji
 
7 rzeczy o mnie:
 
1. Uwielbiam truskawki ze śmietaną i cukrem. PYCHOTA!
2. Nie potrafię jeździć na rolkach i jakoś niespecjalnie mam ochotę się nauczyć:)
3. Dzień bez kawki i czegoś słodkiego do niej to dzień stracony:)
4. Tydzień bez "odwiedzenia" pobliskiej księgarni to tydzień stracony:)
5. Płaczę na filmach, na Mój przyjaciel Hachiko beczałam jak bóbr.
6. Nie chciałabym mieszkać nigdzie indziej, tu gdzie jestem, jest mi dobrze.
7. Mam lęk wysokości i to potworny.
Moje nominacje.
Jo nominowała wszystkie blogi, które i ja bym nominowała! Oto kilka dodatkowych, które lubię i podczytuję:
Ale 16 to tu nie ma:/ Trudno.
POZDRAWIAM:)



6 komentarzy:

  1. dzięki!!! tylko kogo ja nominuję, skoro nie mogę Ciebie....????

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo, bede nominowac po powrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, ale fajna nazwa bloga :D
    Dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :) Ide teraz zwidzać Twoje kąty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, pozdrowienia serdeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło :-) Bardzo dziękuję za nominację! Pozdrawiam serdecznie! [pstro]

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja odpowiedź na nominację http://lucyferkiem.blogspot.com/2011/09/nominacje-i-moja-osoba.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...